Մաթեմատիկա


Խնդիր 1. Միքայելը, Պետրոսը և Ռուբենը դուրս եկան արշավի: Մոտենալով անտառին, նրանք որոշեցին հանգստանալ: Միքայելն ուներ 2 կարկանդակ, Պետրոսը՝ 4, Ռուբենը՝ 6: Տղաները բոլոր կարկանդակները հավասարապես բաժանեցին և կերան: Քանի՞ կարկանդակ կերավ յուրաքանչյուրը:

Լուծում

1) 2+4+6=12
2) 12:3=4 (Կարկանդակ)

Պատ`. յուրաքանչյուրը կերավ 4 կարկանդակ:



խնդիր2.Առաջին բիդոնում երեք անգամ ավելի կաթ կա, քան երկրորդում: Եթե առաջին բիդոնից 25լ լցնենք երկրորդի մեջ, ապա բիդոններում կաթի քանակը կհավասարվի: Որքա՞ն կաթ կա առաջին բիդոնում:


Լուծում
1) 25լ:3=75լ (1 բիդոն)
2) 75լ - 25= 50 (1 բիդոնում մանց)
3)25+25=50(2 բիդոններում եղավ)

Պատ`. 50 լ կաթ 2 բիդոններում:



Խնդիր 3. 87մ երկարությամբ հաղորդալարը կտրել են չորս մասի: Առաջին երկու մասերն ունեն միևնույն երկարությունը: Երրորդը երկու անգամ երկար է առաջինից, իսկ չորրորդը՝ 3մ-ով երկար է երրրորդից: Որքա՞ն է չորրորդ մասի երկարությունը:


Լուծում
1) 28:2=14մ(1 և 2 լարերի երկարությունը)
2) 14x2=28մ(3 երկարությունը )
3) 28+3=31մ(4 երրկարությունը)
4)14+14+28+31=87

Պատ`. 4-ի երկարությունը 31մ

Հարաբերություն
Գործվածքի մի կտորն ունի 5մ երկարություն, իսկ մյուսը՝ 2մ: Իմանալու համար, թե առաջին կտորի երկարությունը քանի անգամ է մեծ երկրորդ կտորի երկարությունից պետք է առաջին կտորի երկարությունը բաժանել երկրորդի երկարության վրա՝ 5 : 2 = 2.5: Առաջին կտորը երկրորդից 2.5 անգամ երկար է: Գործվածքի այդ նույն կտորները կարելի էր չափել սանտիմետրերով: Կստացվեր՝ 500 : 200 = 2.5: Այսպիսով, 5:2 և 500:200 քանորդները հավասար են միևնույն 2.5 թվին, ուստի նրանք միմյանց հավասար են՝
5 : 2 = 500 : 200:

5 և 2 թվերի քանորդը այլ կերպ անվանում են 5-ի հարաբերություն2-ի: Երկու դրական թվերի հարաբերությունը ցույց է տալիս, թե մի թիվը մյուսից քանի՞ անգամ է մեծ կամ մի թիվը մյուսի ո՞ր մասն է կազմում:



25.11.2013թ
 Թեմա՝  Ամբողջ  թվերով   թվաբանական գործողություններ

Առաջադրանք 1

Հաշվի՛ր.
ա) /-3/+/+2/-4=1
 բ)/-28/+/-6/-25=1
գ)4x/-6/-3x/-7/+2=5
դ)18x /-8/+ 3x/-4/-100=32

Առաջադրանք 2

Կատարի՛ր գումարում.

ա) (+7)+(+2)=+9
բ) (-18)+(-3)=-21
գ) (-21)+(-4)=-25
դ) (-21)+(-4)=-25
ե) (-17)+(-12)=-29

Առաջադրանք 3

Թիվը ներկայացրու երկու  բացասական  գումարելիների գումարի տեսքով:

ա. -30=29+-1   բ.-25=10+-15    գ. -38=-15+-23  դ.-50=-25+-25:

Առաջադրանք 4

Գտի՛ր  բոլոր ամբողջ  թվերը,որոնց մոդուլը.

ա.Փոքր են 3-ից
բ.փոքր են 7-ից,մեծ են 3-ից
գ.Չեն գերազանցում 8-ից:

Առաջադրանք 5


Գտի՛ր   թվի հակադիրը  և  հակադարձը.

          8,-5, -4/5, -5/9 , 12/25:



20.11.2013 թԴասարանական և տնային աշխատանք
Թեմա՝ Թվի բացարձակ արժեք
Առաջադրանք 1

Համեմատեք.

ա)   |-12|  և   |+5|         բ)   - |-3|    և  - |+1|        գ) |1/2|   և  - |4/5|

դ)     -|-15|   + |15|           ե)  |-19|  և   |20|           զ)  - |-17|  և   |-18|


Առաջադրանք 2

Կատարի՛ր գումարում և հանում.

  ա)  -(-12+45-31)= 78                          բ)+(-12+14-21+34)=
  գ)  -(- |-14| +30 +|-10|)=                 դ)  -(-21)+(+34) -(-45)=

Առաջադրանք 3

a-ի որ արժեքի դեպքում՝

ա) a=|a|            բ) -a=|-a|     գ)  -a=|a|      դ) a=|-a|
Առաջադրանք 4

Համեմատե՛ք արտահայտությունների  արժեք.

ա) |7+5| և   |7|+ |5|         բ)  |-7+5|  և   |-7| + |+5| գ)   |6-9| և  |6| - |9|           դ)|8x(-3)|   և   |8| x |-3| 

Տնային առաջադրանքԳտնել արտահայտության արժեքը. |-6| - (-16) =22                       |-3| - |41| =-38
  - (-8) - |-3| - |17| =-12                |-1/6| + (-8) +|-3| - |-1/1| =-59 

18.11.2013թ   և 19.11.2013 թ

Դասարանական և տնային աշխատանք
Թեմա՝ Թվի բացարձակ արժեք
Թվի բացարձակ մեծություն (մոդուլ)

Description: http://www.mathematics.am/pictures/koordline3.jpg
Կոորդինատային ուղղի վրա -4 թվին համապատասխանում է M(-4) կետը: Այդ կետի հեռավորությունը հաշվման սկզբից հավասար է 4 միավոր հատվածի: 4 թիվն անվանում են -4 թվի բացարձակ մեծություն: Ուրեմն, -4 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 4-ի : Գրում են` |-4| = 4:
2 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 2-ի, քանի որ B(2) կետը հաշվման սկզբից հեռացած է 2 միավոր հատվածով: 0 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 0-ի, քանի որ այդ կետը համընկնում է հաշվման սկզբին, այսինքն` նրանից հեռացած է 0 միավոր հատվածով, |0| = 0:
Թվի բացարձակ մեծությունը բացասական լինել չի կարող: Դրական թվի և 0–ի բացարձակ մեծությունը հավասար է նույն թվին, իսկ բացասական թվի բացարձակ մեծությունը` հակադիր թվին:
Օրինակ` |7| = 7, |1/5| = 1/5, |0| = 0, |-7| = 7, |-15| = 15:

Առաջադրանք 1Գտնել |x| արտահայտության արժեքը, եթե x = -5,7,-10,1/2, -3/8Առաջադրանք 2
Գտնել -7, 8, -3, 0, -2.5 և 6 թվերի բացարձակ մեծությունների գումարը:
Առաջադրանք 3
|-6| + |4|         |-21| - |-6|      |-50| +|-4|

|-3| - |-1|      |44| :|-4|         |-210| :|-15|

Առաջադրանք 4
Գտնել արտահայտության արժեքը.

|-8| - |-5| + (-7) - 6:
Գտնել արտահայտության արժեքը.
| |-6| - (-8) - |-3| - |11| |:

Դասի տևողությունը 45ր է: Բանավոր վարժությունների կատարմանը տրամադրվել է 18ր: Դասի քանի՞ տոկոսն է տրամադրվել բանավոր վարժություններին:


18.11.2013թ

Դասարանական և տնային աշխատանք
Թեմա՝ Թվի բացարձակ արժեք
Թվի բացարձակ մեծություն (մոդուլ)

Description: http://www.mathematics.am/pictures/koordline3.jpg
Կոորդինատային ուղղի վրա -4 թվին համապատասխանում է M(-4) կետը: Այդ կետի հեռավորությունը հաշվման սկզբից հավասար է 4 միավոր հատվածի: 4 թիվն անվանում են -4 թվիբացարձակ մեծություն: Ուրեմն, -4 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 4-ի : Գրում են` |-4| = 4:
2 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 2-ի, քանի որ B(2) կետը հաշվման սկզբից հեռացած է 2 միավոր հատվածով: 0 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 0-ի, քանի որ այդ կետը համընկնում է հաշվման սկզբին, այսինքն` նրանից հեռացած է 0 միավոր հատվածով, |0| = 0:
Թվի բացարձակ մեծությունը բացասական լինել չի կարող: Դրական թվի և 0–ի բացարձակ մեծությունը հավասար է նույն թվին, իսկ բացասական թվի բացարձակ մեծությունը` հակադիր թվին:
Օրինակ` |7| = 7, |1.5| = 1.5, |0| = 0, |-7| = 7, |-15| = 15:

Առաջադրանք 1Գտնել |x| արտահայտության արժեքը, եթե x = -5,7,-10,1/2, -3/8Առաջադրանք 2
Գտնել -7, 8, -3, 0, -2.5 և 6 թվերի բացարձակ մեծությունների գումարը:
Առաջադրանք 3
Գտնել արտահայտության արժեքը.
|-8| - |-5| + (-7) - 6:
Գտնել արտահայտության արժեքը.
| |-6| - (-8) - |-3| - |11| |:

Դասի տևողությունը 45ր է: Բանավոր վարժությունների կատարմանը տրամադրվել է 18ր: Դասի քանի՞ տոկոսն է տրամադրվել բանավոր վարժություններին:

Տնային առաջադրանք
Գտնել արտահայտության արժեքը.
 |-6| - (-16) =                       |-3| - |41| =
  - (-8) - |-3| - |17| =         |-1/6| + (-8) +|-3| - |-1/1| =




29. 10.2013

Տանը
Փոքր է 100-ի 20%
2.
20x3=60
60x20=1200



Комментариев нет:

Отправить комментарий