Խնդիր 1. Միքայելը, Պետրոսը և Ռուբենը դուրս եկան արշավի: Մոտենալով անտառին, նրանք որոշեցին հանգստանալ: Միքայելն ուներ 2 կարկանդակ, Պետրոսը՝ 4, Ռուբենը՝ 6: Տղաները բոլոր կարկանդակները հավասարապես բաժանեցին և կերան: Քանի՞ կարկանդակ կերավ յուրաքանչյուրը:
Լուծում
1) 2+4+6=12
2) 12:3=4 (Կարկանդակ)
Պատ`. յուրաքանչյուրը կերավ 4 կարկանդակ:
խնդիր2.Առաջին բիդոնում երեք անգամ ավելի կաթ կա, քան երկրորդում: Եթե առաջին բիդոնից 25լ լցնենք երկրորդի մեջ, ապա բիդոններում կաթի քանակը կհավասարվի: Որքա՞ն կաթ կա առաջին բիդոնում:
Լուծում
1) 25լ:3=75լ (1 բիդոն)
2) 75լ - 25= 50 (1 բիդոնում մանց)
3)25+25=50(2 բիդոններում եղավ)
Պատ`. 50 լ կաթ 2 բիդոններում:
Խնդիր 3. 87մ երկարությամբ հաղորդալարը կտրել են չորս մասի: Առաջին երկու մասերն ունեն միևնույն երկարությունը: Երրորդը երկու անգամ երկար է առաջինից, իսկ չորրորդը՝ 3մ-ով երկար է երրրորդից: Որքա՞ն է չորրորդ մասի երկարությունը:
Լուծում
1) 28:2=14մ(1 և 2 լարերի երկարությունը)
2) 14x2=28մ(3 երկարությունը )
3) 28+3=31մ(4 երրկարությունը)
4)14+14+28+31=87
Պատ`. 4-ի երկարությունը 31մ
Հարաբերություն
Գործվածքի մի կտորն ունի 5մ երկարություն, իսկ մյուսը՝
2մ:
Իմանալու
համար,
թե
առաջին
կտորի
երկարությունը
քանի
անգամ
է
մեծ
երկրորդ
կտորի
երկարությունից
պետք
է
առաջին
կտորի
երկարությունը
բաժանել
երկրորդի
երկարության
վրա՝
5 : 2 = 2.5: Առաջին կտորը երկրորդից 2.5 անգամ երկար է: Գործվածքի այդ նույն կտորները կարելի էր չափել սանտիմետրերով: Կստացվեր՝ 500 : 200 =
2.5: Այսպիսով,
5:2 և
500:200 քանորդները
հավասար
են
միևնույն
2.5 թվին,
ուստի
նրանք
միմյանց
հավասար
են՝
5 : 2 = 500 : 200:
5 և 2 թվերի քանորդը այլ կերպ անվանում են 5-ի հարաբերություն2-ի: Երկու
դրական
թվերի
հարաբերությունը
ցույց
է
տալիս,
թե
մի
թիվը
մյուսից
քանի՞
անգամ
է
մեծ
կամ
մի
թիվը
մյուսի
ո՞ր
մասն
է
կազմում:
|
Թեմա՝ Ամբողջ թվերով թվաբանական գործողություններ
Առաջադրանք 1
Հաշվի՛ր.
ա) /-3/+/+2/-4=1
բ)/-28/+/-6/-25=1
գ)4x/-6/-3x/-7/+2=5
դ)18x /-8/+ 3x/-4/-100=32
Առաջադրանք 2
Կատարի՛ր գումարում.
ա) (+7)+(+2)=+9
բ) (-18)+(-3)=-21
գ) (-21)+(-4)=-25
դ) (-21)+(-4)=-25
ե) (-17)+(-12)=-29
Առաջադրանք 3
Թիվը ներկայացրու երկու բացասական գումարելիների գումարի տեսքով:
ա. -30=29+-1 բ.-25=10+-15 գ. -38=-15+-23 դ.-50=-25+-25:
Առաջադրանք 4
Գտի՛ր բոլոր ամբողջ թվերը,որոնց մոդուլը.
ա.Փոքր են 3-ից
բ.փոքր են 7-ից,մեծ են 3-ից
գ.Չեն գերազանցում 8-ից:
Առաջադրանք 5
Գտի՛ր թվի հակադիրը և հակադարձը.
8,-5, -4/5, -5/9 , 12/25:
20.11.2013 թԴասարանական և տնային աշխատանք
Թեմա՝ Թվի բացարձակ արժեք
Առաջադրանք 1
Համեմատեք.
ա) |-12| և |+5| բ) - |-3| և - |+1| գ) |1/2| և - |4/5|
դ) -|-15| + |15| ե) |-19| և |20| զ) - |-17| և |-18|
Առաջադրանք 2
Կատարի՛ր գումարում և հանում.
ա) -(-12+45-31)= 78 բ)+(-12+14-21+34)=
գ) -(- |-14| +30 +|-10|)= դ) -(-21)+(+34) -(-45)=
Առաջադրանք 3
a-ի որ արժեքի դեպքում՝
ա) a=|a| բ) -a=|-a| գ) -a=|a| դ) a=|-a|
Առաջադրանք 4
Համեմատե՛ք արտահայտությունների արժեք.
ա) |7+5| և |7|+ |5| բ) |-7+5| և |-7| + |+5| գ) |6-9| և |6| - |9| դ)|8x(-3)| և |8| x |-3|
Տնային առաջադրանքԳտնել արտահայտության արժեքը. |-6| - (-16) =22 |-3| - |41| =-38
- (-8) - |-3| - |17| =-12 |-1/6| + (-8) +|-3| - |-1/1| =-59
18.11.2013թ և 19.11.2013 թ
Դասարանական և տնային աշխատանք
Թեմա՝ Թվի բացարձակ արժեք
Թվի բացարձակ մեծություն (մոդուլ)
|
||||
Կոորդինատային ուղղի վրա -4 թվին համապատասխանում է M(-4) կետը:
Այդ
կետի
հեռավորությունը
հաշվման
սկզբից
հավասար
է
4 միավոր
հատվածի:
4 թիվն
անվանում
են
-4 թվի բացարձակ
մեծություն:
Ուրեմն,
-4 թվի
բացարձակ
մեծությունը
հավասար
է
4-ի
: Գրում
են`
|-4| = 4:
2 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 2-ի, քանի որ B(2) կետը հաշվման սկզբից հեռացած է 2 միավոր հատվածով: 0 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 0-ի, քանի որ այդ կետը համընկնում է հաշվման սկզբին, այսինքն` նրանից հեռացած է 0 միավոր հատվածով, |0| = 0: Թվի բացարձակ մեծությունը բացասական լինել չի կարող: Դրական թվի և 0–ի բացարձակ մեծությունը հավասար է նույն թվին, իսկ բացասական թվի բացարձակ մեծությունը` հակադիր թվին: Օրինակ` |7| = 7, |1/5| = 1/5, |0| = 0, |-7| = 7, |-15| = 15: Առաջադրանք 1Գտնել |x| արտահայտության արժեքը, եթե x = -5,7,-10,1/2, -3/8Առաջադրանք 2
|
18.11.2013թ
Դասարանական և տնային աշխատանք
Թեմա՝ Թվի բացարձակ արժեք
Թվի բացարձակ մեծություն (մոդուլ)
|
||||
Կոորդինատային ուղղի վրա -4 թվին համապատասխանում է M(-4) կետը:
Այդ
կետի
հեռավորությունը
հաշվման
սկզբից
հավասար
է
4 միավոր
հատվածի:
4 թիվն
անվանում
են
-4 թվիբացարձակ
մեծություն:
Ուրեմն,
-4 թվի
բացարձակ
մեծությունը
հավասար
է
4-ի
: Գրում
են`
|-4| = 4:
2 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 2-ի, քանի որ B(2) կետը հաշվման սկզբից հեռացած է 2 միավոր հատվածով: 0 թվի բացարձակ մեծությունը հավասար է 0-ի, քանի որ այդ կետը համընկնում է հաշվման սկզբին, այսինքն` նրանից հեռացած է 0 միավոր հատվածով, |0| = 0: Թվի բացարձակ մեծությունը բացասական լինել չի կարող: Դրական թվի և 0–ի բացարձակ մեծությունը հավասար է նույն թվին, իսկ բացասական թվի բացարձակ մեծությունը` հակադիր թվին: Օրինակ` |7| = 7, |1.5| = 1.5, |0| = 0, |-7| = 7, |-15| = 15: Առաջադրանք 1Գտնել |x| արտահայտության արժեքը, եթե x = -5,7,-10,1/2, -3/8Առաջադրանք 2
|
29. 10.2013
Տանը
Փոքր է 100-ի 20%
2.
20x3=60
60x20=1200
Комментариев нет:
Отправить комментарий