воскресенье, 11 января 2015 г.

Ես կարողանում եմ Պատմություն

Պատմություն

Ես կարողանում եմ համեմատել ինձ հայտնի բոլոր քաղաքակրթությունները:

Արիական քղաքակրթություն
Սեմական Քաղաքակրթություն
Եգիպտական քաղաքակրթություն
Արիականը Սեմականից տարբերվում է նրանով, որ Արիացիները արդար և բարոյական: Արիացիները պայքարում են, որ նրանց քաղաքակրթությունը չվոչնջանա: Նրանք ոտնատակ չեն տալիս ուրիշների իրավունքները: Նրանք հաշվի են առնում բոլորին և օգնումեն ընկածներին: Սեմական քաղաքակրթությա մարդիք արդար չեին բայց մի-միանց օգնելու շնորհ ուներին, Բայց հարուստները կարող են չոգնել աղգատներին: Նրանց միայն իրենց շահերի մասին էն մտածում, ոտնատակ տալով ուրիշների իրավունքերը: Եգիպտացիների քաղաքակրթությունը տարբերվում է նրավնով, որ իրենք ուսունասիրում են գիտությունը: Հազարամյակների ընթացքում եգիպտացիները ստեղծեցին դաստիարակության ուսուցման և կրթության յուրահատուկ համակարգ։ Ի տարբերություն այլ քաղաքակրթություների  հին եգիպտացուն բնորոշ էր քչախոսությունը, աշխատասիրությունը, դիմացկունությունը։ Հետմահու կյանքի վերաբերյալ կրոնական պատկերացումները ստիպում էին հատուկ ուշադրություն հատկացնել երեխաների ուսուցմանն ու դաստիարակությանը։ 

Ես կարողանում եմ ապացուցել առաջադրոնքները:

Օրինակ՝ սա
Հայկյան Հայաստանը պատկանում է արիական քաղաակրթությանը, որովհետև Բելը ուզում էր իշխել աշխարհին, որ բոլորը իրեն ծառայեին, բայց Հայկը դեմ ելավ Բելին և հաղթեց նրան: Նա դեմ ելավ Բելին որովհետև նա չեր ուզում, որ Բելը իշխեր աշխարհին և այդպես նա ազատեց երկրին Բելից: Իմ կարծիքով դա միայն ապացույցն է:  

Ես կարողանում եմ սամանել տվյալ  հասկացուցյունը:

Օրինակ՝ դպրոց ասելով
1.Դպրոց ասելով ես հասկանում եմ, մի վայր, որը սովորեցնում է երեխաներին, կրթություն տալիս, գիտելիք և դաստիրակություն: Դպրոցում մարդուն սովորեցնում են նրա համար, որ նա կարողանա լավ ապագա ունենա: Քնություն ասելով ես հասկանում եմ այն որ մարդ իր սովորած գիտելիքը հանձնում թղտին, որ գնահատեն:

Ես կարողանում եմ թվարկել 
Արիացիներ

1.    Թվարկել արիական քաղաքակրթության  ձեռքբերումները;
   Արիական քաղաքակրթության մարդկանց ձեռքբերուները այն էր, որ նրանք ձեռքեն բերել անվախություն, արդարություն, հզորություն և խիզախություն:


Կարողանում եմ համեմատել երկրները

Աթենքը և Սպարտան տարբերվում են նրանով, որ Աթենքը ավելի շատ կենտրոնացել էր իրենց երեխաների կրթության վրա: Սպարտան Երեխաներին այլ կերպ էր կրթում: Սպարտացիները իրենց երեխաներին սովորեցնում էին  հաղթահարել արգելքները կարոնալ ճիշտ կողմնորոշվել տեղանքում, դիմանալ ցրտին, շոգին սովին և այլ դժարություններին: Պատերազմների ժամանակ նրանց երեխաները միշտ հետևում էին իրենց ծնողների պայքարը և դաել մեկ սարսփելի դժվարություն էր: Աթենքը երեխաներին արվեստի բնագավառով ավելի լավ էր կրթում քան սպարտան: Նրանք երեխանեին դիմաց վաղ հասակում արգելքներ չեին դնում: Աթենքը նաև գեր զարգացած երկիր էր: Սպարտայի զորքերը ավելի ուժեղ էին քան Աթենքինը, որովհետև նրանք փոքր հասակից կռվել էին սովորում: Սպարտան ավելի խելացիէր գործում պատերազմների ժամանակ, խորամանկ թակարդներ էր լարում: Աթենքը փորձում էր ավելի ուն մոտենար պատերազմին: Աթենքի նավատորմը նաև ավելի ուժեղ էր քան սպարտաինը Սպարտաի քաղաքական համակարգը տարբերվում էր նրանով, որովհետև նրանց ցեղի տղաները իրավունք չունեին խոսալու եթե իրենց հարց չեին տալիս: Նրանք շատ համեստ էին այց շատ կոպիտ: Աթենքի ժողովորդը  տարբերվում էր նրանով որ նրանք ինչքան բաց էին ինչքան հայտնի այնքան էլ ավելի շատ տեղ ունեին իրենց երկրում:

Կարողանում եմ բնութագրել տվյալ քաղաքակրթությունը կամ մարդկանց

Արիացիները եղել են խելացի, արդար, անվախ, իրենց ցեղի մասին, միքիչ խորամանկ, դիմացկուն և ձկտող: Նաև նրանք չհանձնվող են:




Комментариев нет:

Отправить комментарий