Պատմություն
Ես կարողանում եմ համեմատել
ինձ հայտնի բոլոր քաղաքակրթությունները:
Արիական քղաքակրթություն
Սեմական Քաղաքակրթություն
Եգիպտական քաղաքակրթություն
Արիականը Սեմականից տարբերվում է նրանով, որ Արիացիները արդար և բարոյական: Արիացիները պայքարում են, որ նրանց քաղաքակրթությունը չվոչնջանա: Նրանք ոտնատակ չեն տալիս ուրիշների իրավունքները: Նրանք հաշվի են առնում բոլորին և օգնումեն ընկածներին: Սեմական քաղաքակրթությա մարդիք արդար չեին բայց մի-միանց օգնելու շնորհ ուներին, Բայց հարուստները կարող են չոգնել աղգատներին: Նրանց միայն իրենց շահերի մասին էն մտածում, ոտնատակ տալով ուրիշների իրավունքերը: Եգիպտացիների քաղաքակրթությունը տարբերվում է նրավնով, որ իրենք ուսունասիրում են գիտությունը: Հազարամյակների ընթացքում եգիպտացիները ստեղծեցին դաստիարակության ուսուցման և կրթության յուրահատուկ համակարգ։ Ի տարբերություն այլ քաղաքակրթություների հին եգիպտացուն բնորոշ էր քչախոսությունը, աշխատասիրությունը, դիմացկունությունը։ Հետմահու կյանքի վերաբերյալ կրոնական պատկերացումները ստիպում էին հատուկ ուշադրություն հատկացնել երեխաների ուսուցմանն ու դաստիարակությանը։
Ես կարողանում եմ ապացուցել
առաջադրոնքները:
Օրինակ՝ սա
Հայկյան Հայաստանը պատկանում է արիական քաղաակրթությանը, որովհետև Բելը ուզում էր իշխել աշխարհին, որ բոլորը իրեն ծառայեին, բայց Հայկը դեմ ելավ Բելին և հաղթեց նրան: Նա դեմ ելավ Բելին որովհետև նա չեր ուզում, որ Բելը իշխեր աշխարհին և այդպես նա ազատեց երկրին Բելից: Իմ կարծիքով դա միայն ապացույցն է:
Ես կարողանում եմ սամանել
տվյալ հասկացուցյունը:
Օրինակ՝ դպրոց ասելով
1.Դպրոց ասելով ես հասկանում եմ, մի վայր, որը սովորեցնում է
երեխաներին, կրթություն տալիս, գիտելիք և դաստիրակություն: Դպրոցում մարդուն սովորեցնում
են նրա համար, որ նա կարողանա լավ ապագա ունենա: Քնություն ասելով ես հասկանում եմ
այն որ մարդ իր սովորած գիտելիքը հանձնում թղտին, որ գնահատեն:
Ես կարողանում եմ թվարկել
Արիացիներ
1.
Թվարկել արիական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
Արիական քաղաքակրթության մարդկանց ձեռքբերուները այն էր, որ նրանք ձեռքեն բերել անվախություն, արդարություն, հզորություն և խիզախություն:
Կարողանում եմ համեմատել երկրները
Աթենքը և Սպարտան տարբերվում են նրանով, որ Աթենքը ավելի շատ
կենտրոնացել էր իրենց երեխաների կրթության վրա: Սպարտան Երեխաներին այլ կերպ էր կրթում:
Սպարտացիները իրենց երեխաներին սովորեցնում էին
հաղթահարել արգելքները կարոնալ ճիշտ կողմնորոշվել տեղանքում, դիմանալ ցրտին,
շոգին սովին և այլ դժարություններին: Պատերազմների ժամանակ նրանց երեխաները միշտ հետևում
էին իրենց ծնողների պայքարը և դաել մեկ սարսփելի դժվարություն էր: Աթենքը երեխաներին
արվեստի բնագավառով ավելի լավ էր կրթում քան սպարտան: Նրանք երեխանեին դիմաց վաղ հասակում
արգելքներ չեին դնում: Աթենքը նաև գեր զարգացած երկիր էր: Սպարտայի զորքերը ավելի ուժեղ
էին քան Աթենքինը, որովհետև նրանք փոքր հասակից կռվել էին սովորում: Սպարտան ավելի
խելացիէր գործում պատերազմների ժամանակ, խորամանկ թակարդներ էր լարում: Աթենքը փորձում
էր ավելի ուն մոտենար պատերազմին: Աթենքի նավատորմը նաև ավելի ուժեղ էր քան սպարտաինը
Սպարտաի քաղաքական համակարգը տարբերվում էր նրանով, որովհետև նրանց ցեղի տղաները իրավունք
չունեին խոսալու եթե իրենց հարց չեին տալիս: Նրանք շատ համեստ էին այց շատ կոպիտ: Աթենքի
ժողովորդը տարբերվում էր նրանով որ նրանք ինչքան
բաց էին ինչքան հայտնի այնքան էլ ավելի շատ տեղ ունեին իրենց երկրում:
Կարողանում եմ բնութագրել
տվյալ քաղաքակրթությունը կամ մարդկանց
Արիացիները եղել են խելացի, արդար, անվախ, իրենց ցեղի մասին,
միքիչ խորամանկ, դիմացկուն և ձկտող: Նաև նրանք չհանձնվող են:
Комментариев нет:
Отправить комментарий